Opšti uslovi kupovine

 

 

Privredno društvo G&M trading co. d.o.o, sa sedištem u Beogradu – Bulevar despota Stefana 20, sa matičnim brojem: 17083724, PIB: 100115387, vlasnik je i upravlja online prodavnicom na internet adresi gmshops.co.rs. Cenjene kupce obaveštavamo o uslovima kupovine u našoj online prodavnici:

 

CENE

Sve istaknute cene artikala su maloprodajne, sa uračunatim PDV-om.

 

PORUČIVANJE I DOSTAVA

Detaljno uputstvo za poručivanje možete pogledati ovde. Vašu porudžbinu obradićemo u najkraćem roku, ne dužem od 24h, izuzimajući nedelju i praznike. Po obradi porudžbine (kada potvrdimo da je poručeni artikal na stanju, pripremimo pošiljku i predamo kurirskoj službi), na e-mail adresu dobićete potvrdu da je pošiljka poslata, zajedno sa brojem pošiljke i linkom za praćenje njenog kretanja. Ukoliko poručeni artikal nemamo na stanju, primićete pisano obaveštenje o tome.

Dostavu vršimo kurirskom službom BEX isključivo na teritoriji Republike Srbije. Isporuka je besplatna za iznose preko 7000 rsd, a ispod tog iznosa dostava se naplaćuje po cenovniku kurirske službe koji možete videti ovde.

Rok za isporuku je najduže 3 radna dana od trenutka prijema porudžbine.

Kurirska služba BEX isporučuje radnim danima od 08-16h. Neposredno pre isporuke poziva vas kurir na broj telefona koji ste dostavili u porudžbenici. Ukoliko ste nedostupni ili niste na adresi za dostavu prilikom isporuke, pošiljka neće biti isporučena.

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj online prodaje 063 377597. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke.

U slučaju odbijanja preuzimanja pošiljke bez obrazloženja, naredna porudžbina će biti poslata samo ukoliko je poručena uz opciju „direktna uplata“ i uplaćena pre slanja.

 

PLAĆANJE

Plaćanje artikala poručenih u našoj online prodavnici je moguće:

    • pouzećem – u gotovini ili Visa i MasterCard platnim karticama kuriru BEX-a prilikom dostave
    • platnim karticama VISA, MasterCard, Maestro i DINA.
    • direktnom uplatom na naš račun prilikom poručivanja.

Ukoliko se odlučite za plaćanje direktnom uplatom na naš račun, pošiljku šaljemo po registrovanju vaše uplate. U slučaju da se uplata ne izvrši u roku od 24h od trenutka prijema porudžbenice, porudžbina će biti otkazana, o čemu ćemo vas obavestiti e-mailom.

Ukoliko ste izvršili uplatu, a mi nemamo poručeni artikal na stanju, uplaćeni iznos će vam biti vraćen na tekući račun istog dana, a najkasnije u roku od 24h.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, G&M trading co doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice.

Sva plaćanja karticama biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za eventualni informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije/Vaša banka izdavalac, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu i one koju možete videti na vašem bankovnom izvodu. Hvala Vam na razumevanju.

 

Plaćanje na rate karticama Poštanske štedionice i Banke Intesa, kao i plaćanje čekovima mogući su samo u našim prodavnicama.

 

ZAMENA

Ukoliko vam veličina nije odgovarajuća, pa želite da zamenite za odgovarajući broj ili želite da poručeni artikal zamenite za drugi, potrebno je da nas o tome obavestite u nakraćem roku od trenutka prijema pošiljke na online@gmshops.co.rs ili kontakt telefon online prodaje: 063 377597. Rok za zamenu je do 14 dana od prijema pošiljke. Artikal koji se menja mora biti poslat u originalnom pakovanju, neoštećen, bez znakova nošenja. U slučaju zamene, troškove dostave kurirskom službom snosi kupac.

 

PRAVO NA ODUSTANAK

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupovina preko online prodavnice se smatra kupovinom na daljinu, stoga kupac ima pravo na odustanak od kupovine u roku od 14 dana od trenutka prijema pošiljke. Da bi se ovo pravo ostvarilo, potrebno je da popunite Izjavu o odustanku  (preuzmi) i dostavite nam je na online@gmshops.co.rs ili je pošaljete zajedno sa parom koji vraćate. Vraćeni artikal mora biti u originalnom pakovanju, bez oštećenja, znakova upotrebe ili nošenja. U slučaju odustanka, troškove dostave kuriskom službom snosi kupac. Po prijemu i pregledu stanja vraćenog artikla, po želji kupca, izvršićemo zamenu za drugi artikal ili povraćaj novca na tekući račun u najkraćem roku, a najduže u zakonom predviđenih 14 dana.

 

REKLAMACIJE

Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na kupljeni proizvod. Shodno Zakonu o trgovini, Zakonu o zaštiti potrošača i Pravilniku o reklamacijama G&M trading co doo, rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešenje 15 dana od podnošenje reklamacije.

Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija:

    1. Lično: u našim prodavnicama u Bul. despota Stefana 20, Carice Milice 7, Beograd, bilo kom zaposlenom u toku radnog vremena.
    2. Kurirskom službom: reklamirani artikal poslati na adresu: G&M trading co doo, Bulevar despota Stefana 20, 11000 Beograd. Troškove dostave snosi kupac.

Prilikom reklamiranja kupljene robe kupac je dužan da priloži reklamiranu robu kao i dokaz o plaćanju (kopiju računa, slip, online porudžbenicu itd.), te da popuni reklamacioni list (preuzmi).
Neophodno je navesti sledeće podatke: ime i prezime, adresu, broj telefona, elektronsku adresu, kako bi prodavac mogao da ga obavesti o odluci o rešavanju reklamacije. Početak roka kod zaprimljenih reklamacija se računa od datuma prijema reklamiranog artikla.

Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. glasnik RS”, br, 88/2021-u daljem tekstu: Zakon) G&M trading co. doo Beograd obaveštava kupce o mogućnosti vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Postupak vansudskog rešavanja potrošačkih sporova može da pokrene kupac, pred nadležnim telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu, u slučaju kada trgovac odbije reklamaciju ili prigovor kupca.
Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred nadležnim telom. Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova vodi nadležno Ministarstvo, a dostupna je na sledećem linku: https://mtt.gov.rs/extfile/sr/33309/ha12.pdf . Vansudsko rešavanje sporova definisano je članovima 149-169 Zakona, a koji se prema članu 169. Zakona primenjuju istekom 6 (šest) meseci od dana stupanja na snagu Zakona, odnosno od 20.03.2022. godine.

 

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Sa našom politikom privatnosti se možete upoznati ovde.

Za sva pojašnjenja možete nas kontaktirati mejlom na online@gmshops.co.rs ili na info tel. online prodaje 063 377597.