Opšti uslovi kupovine

1 Cene

Sve istaknute cene artikala su maloprodajne, sa uračunatim PDV-om.

2. Poručivanje i dostava

Detaljno upustvo za poručivanje možete pogledati ovde. Vašu porudžbenicu obradićemo u najkraćem roku, ne dužem od 24h. Po obradi porudžbenice, dobićete potvrdu da je pošiljka poslata. Ukoliko poručeni artikal nemamo na stanju, primićete pisano obaveštenje o tome na e-mail adresu iz porudžbenice.

Dostavu vršimo kurirskom službom PostExpress isključivo na teritoriji Republike Srbije. Isporuka je besplatna za iznose preko 5000 rsd, a ispod tog iznosa dostava se naplaćuje po cenovniku PostExpress-a.

Rok za isporuku je 3 radna dana od trenutka prijema porudžbine.

Kurirska služba PostExpress na dan isporuke dostavlja sms obaveštenje o prispeću pošiljke na broj vašeg mobilnog telefona, a neposredno pre isporuke poziva vas kurir. Ukoliko niste dostupni ili niste na adresi za dostavu, Vaša pošiljka će vas čekati u Vama najbližoj pošti narednih sedam dana.

3. Plaćanje

Plaćanje artikala poručenih u našoj online prodavnici je moguće u gotovini, kuriru PostExpressa prilikom dostave ili direktnom uplatom na naš račun prilikom poručivanja.

Prodaja na rate platnim i kreditnim karticama, plaćanje čekovima je moguće samo u našim prodavnicama.

4. Pravo na odustanak

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupovina preko online prodavnice se smatra kupovinom na daljinu, stoga kupac ima pravo na odustanak od kupovine u roku od 14 dana od trenutka prijema pošiljke. Da bi se ovo pravo ostvarilo, potrebno je da popunite Izjavu o odustanku i dostavite nam je na online@gmshops.co.rs ili je pošaljete zajedno sa parom koji vraćate. Vraćeni artikal mora biti u originalnom pakovanju, bez oštećenja, znakova upotrebe ili nošenja, uz priložen fiskalni račun. U slučaju odustanka, troškove dostave kruriskom službom snosi kupac. Po prijemu i pregledu stanja vraćenog artikla, po želji kupca, izvršićemo zamenu za drugi artikal ili povraćaj novca na tekući račun u najkraćem roku, a najduže u zakonom predviđenih 14 dana.

5. Zamena

Ukoliko vam veličina nije odgovarajuća, pa želite da zamenite za veći/manji broj ili ukoliko želite da poručeni artikal zamenite za drugi, potrebno je da nas o tome obavestite u nakraćem roku od trenutka prijema pošiljke, a najduže 3 dana od prijema na online@gmshops.co.rs ili kontakt telefone. Artikal koji se menja mora biti poslat u originalnom pakovanju, neoštećen, bez znakova nošenja. U slučaju zamene, troškove dostave kurirskom službom snosi kupac.

6. Reklamacije

Kupac ima pravo da izjavi reklamaciju na kupljeni proizvod. Shodno Zakonu o trgovini, Zakonu o zaštiti potrošača i Pravilniku o reklamacijama G&M trading co doo, rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešenje 15 dana od podnošenje reklamacije.

Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija:

  1. Lično: u našim prodavnicama u Bul. despota Stefana 20, Carice Milice 7, Beograd, bilo kom zaposlenom u toku radnog vremena.
  2. Kurirskom službom: reklamirani artikal poslati na adresu: G&M trading co doo, Bulevar despota Stefana 20, 11000 Beograd. Troškove dostave snosi kupac.

Prilikom reklamiranja kupljene robe Potrošač je dužan da priloži reklamiranu robu kao i dokaz o plaćanju (kopiju računa, slip itd.), te da popuni reklamacioni list.
Neophodno je da Potrošač navede sledeće podatke: ime i prezime, adresu, broj telefona, elektronsku adresu, kako bi Prodavac mogao da ga obavesti o odluci o rešavanju reklamacije. Početak roka kod zaprimljenih reklamacija se računa od datuma prijema reklamiranog artikla i dokaza o kupovini prodavcu.


Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.glasnik RS”, br, 88/2021-u daljem tekstu: Zakon) G&M trading co. doo Beograd obaveštava Potrošače o mogućnosti vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Postupak vansudskog rešavanja potrošačkih sporova može da pokrene Potrošač, pred nadležnim telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu, u slučaju kada trgovac odbije reklamaciju ili prigovor potrošača.
Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred nadležnim telom. Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova vodi nadležno Ministarstvo, a dostupna je na sledećem linku: https://mtt.gov.rs/extfile/sr/33309/ha12.pdf . Vansudsko rešavanje sporova definisano je članovima 149-169 Zakona, a koji se prema članu 169. Zakona primenjuju istekom 6 (šest) meseci od dana stupanja na snagu Zakona, odnosno od 20.03.2022. godine.

7. Zaštita privatnosti

Sa našom politikom privatnosti se možete upoznati ovde.

Za sva pojašnjenja možete nas kontaktirati mejlom na online@gmshops.co.rs ili na info tel. online prodaje 063 377597.